Історія бренду Rit

100-річна історія Rit
Ця історія починається з найперших днів використання стійких фарб і триває в найтонших дрібницях глибокого фарбування – протягом всіх років ми невпинно працювали над тим, щоб фарбування ваших улюблених тканин було максимально гарним та стійким. Ми пройшли віху у 100 років та рухаємося далі. Нижче відзначимо деякі особливо знаменні моменти успіху компанії.
1918
Незадовго до початку Першої Світової Війни, підприємець Чарльз Хаффман почав експериментувати зі способами фарбування тканин в домашніх умовах. Його починання було дуже своєчасним, оскільки Америка якраз була відрізана від головного постачальника фарб – Німеччини. Хаффман назвав свій новий продукт Rit на честь свого друга Л'юїса Л. Ріттенхауза, який допоміг компанії фінансово й став її першим Віце-президентом. Були зареєстровані торгова марка Rit та слоган «Ніколи не кажи «Фарбувати», кажи Rit!»
1922
До 1922 року, компанія Rit розширила своє виробництво на Чикаго, Нью Джерсі, Лос-Анджелес й Торонто, що дозволило компанії представити повну лінійку кольорів. Це були: Old Rose, Dark Blue, Orange, Purple, Dark Grey, Orchid, Light Green, Peach, Black, Pink, Coral, Dark Brown, Rose Pink, Light Blue, Yellow, Ecru, Navy Blue, Light Grey, Dark Green, Golden Brown, Emerald Green та Scarlet
1924
Було представлено Rit Color Remover - засіб для видалення кольору перед фарбуванням. Тепер користувачі могли повністю змінити колір тканини.
1941
Було представлено Універсальний барвник Rit All-Purpose Dye. Це була особливо цінна розробка, оскільки на той час на ринку почали з'являтися синтетичні тканини, а барвники, які цілком успішно справлялися із фарбування натуральних тканин (наприклад, вовни, бавовни, льону й шовку) не були ефективними з синтетикою (наприклад, з віскозою та нейлоном). Rit All-Purpose Dye було розроблено спеціально для таких тканин та було випущено на ринок з метою застерегти занепад бізнесу з фарбування.
1952
Поява автоматичної пральної машинки після Другої Світової Війни зробила можливим фарбування великих речей, таких як, покривала, штори та килимки. Задля цієї мети були представлені великі упаковки універсального фарбника Rit. Фраза «Натисни кнопку кольору» була розроблена з метою показати легкість використання Rit у пральній машині.
1958
Була запущена одна з найбільш ефективних рекламних кампаній «Я це не купувала, я це пофарбувала».
1964
Дон Прайс, маркетолог компанії Rit, побачив можливість привнести в бренд деякі рекламні зміни, на кшталт тих, які він розмістив в Грінвіч Вілладж. Він порадив компанії Rit замінити їх порошки в коробках тюбиками з рідкою фарбою, які були кращими для різнокольорових дизайнів. І, коли він почув про Вудсток, він заплатив артистам, щоб ті зробили кілька сотень "тай-дай" футболок задля продажу на фестивалі. Так Rit стала офіційною маркою фарби хіпі. Нове покоління молодих людей, які були зацікавлені в психоделічному забарвленні одягу, забезпечили компанію Rit новим цільовим ринком.
1970-ті
Метод Тай-дай ("tie-dye" - зав'яжи та пофарбуй) надовго пережив найвідоміше Літо Любові. Rit спрямувала свій погляд на галузь високої моди, заохочуючи дизайнерів включати в свої колекції тканини, створені художниками Віллом і Ейлін Річардсон. Модель Маріса Беренсон позувала в "тай-дай" кафтані від Халстон для журналу Vogue в 1970 році. А Елі МакГроу була помічена в блузі "тай-дай" на П'ятій Авеню роком пізніше. Невдовзі підлітки почали проводити "тай-дай вечірки" у передмістях по всій Америці.
2000
Була створена ця реклама. Вона нам просто подобається
2015
З неймовірним ростом популярності поліестеру,
а також суміші поліестеру з бавовною, акрилом та ацетатом, компанія Rit потребувала нових типів фарби, які б фарбували ці тканини. Синтетичні барвники Rit DyeMore for Synthetics були розроблені та випущені в оригінальних 12 відтінках. Тепер Rit могла фарбувати синтетику – не тільки одяг, але й пластик, наприклад, предмети 3D друку, та, навіть, шоломи для популярного виду спорту - лакросу.
2018
Компанія Rit запускає нову сучасну упаковку, щоб відсвяткувати своє сторіччя!
Історія Rit у Рекламних Постерах
Made on
Tilda